Vis enkelt innlegg
Gammel 16-07-08, 15:06   #17
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fly til Florida som har tv på stolryggen.

Opprinnelig lagt inn av Labolina, her.

Noen av Continental sine har. Når vi fløy til så var det ikke tv på stolryggen, men tilbake så var det det.

Ah, jaså? Interessant. Jeg kjørte med et lite fillefly som ikke var større enn de som flyr innenlands i Norge. Veldig trangt, få og dårlige tv-skjermer, dårlig lyd i øretelefonene og stort sett ganske traurig. Men innenlandsflyene til Continental i USA var enda verre. Jeg fikk nesten ikke plass i setet, og så at de slanke mennene som satt ved siden av meg nesten ikke hadde plass til verken rompe eller bein de heller. De sa at de satt veldig, veldig vondt. Selv satt jeg så vondt at jeg trodde jeg skulle tørne. Så jeg anbefaler ikke Continental. Eneste fordelen er at de ofte er det billigste alternativet.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat