Vis enkelt innlegg
Gammel 18-07-08, 22:22   #1
Svanen
trenger lading
 
Svanen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Innlegg: 5.327
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

Noen som har gått på Hårteigen?

Vi skal gå på Hardangervidda i ferien sammen med de to eldste (snart 8 og 9 1/2) og svoger med barn på 11 og 12 1/2. Vi går trolig Hjølmo-Hedlo-Hadlaskard og kanskje til Torehytten.
Jeg lurer på om det er helt uansvarlig å ta med ungene på Hårteigen(selvsagt bare dersom vær og føre tillater det)?
Spør jeg mannen min eller svogeren sier de sikkert at det går helt fint, men de har nok en tendens til å tro ungene klarer alt.
Vi gikk Aurlandsdalen med de i fjor og det gikk fint, så hvis det ikke er verre enn det tror jeg det går greit (er vel verre med knærne mine da, de er ikke så glade i lange, bratte nedoverbakker)
Har hørt at utsikten er fantastisk, og kunne tenkt meg det selv, men har noen vært der, evt med barn?

__________________
99, 00, 04, aug. 14
Svanen er ikke aktiv   Svar med sitat