Vis enkelt innlegg
Gammel 18-07-08, 22:51   #5
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken symaskin?

Jeg stod å lurte på det samme for noen måneder siden. Jeg skulle betale selv og kjøpte derfor en billig en på Jysk (for en tusenlapp).

Jeg har faktisk brukt den en del. Har sydd gardiner og noen kjoler til snuppa, og jeg har kjøpt stoff til flere ting som nok kommer til å bli laget. Jeg skjønner at maskinen ikke kan brukes til alt mulig rart, men foreløpig holder den til mitt bruk.

Både mamma og svigermor sier at Bernina er det man skal kjøpe hvis man skal bruke så mye penger som du skal. Jeg var å så på en som man kunne programmere til å sy bokstaver. Det så bare vanvittig stilig ut.