Vis enkelt innlegg
Gammel 17-11-06, 22:37   #8
Fadese
Originala

Fadese sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Klassebilder fra lenge siden...

Jeg husker neimen meg ikke om jeg har tatt vare på klassebildene mine. Jeg har en mistanke om at de har gått tapt under et av mine flyttelass.
Litt rart å se på bilder av barn som man vet hvordan det har gått med i voksen alder. De fleste har det gått veldig bra med, heldigvis, men en jente fra klassen i barne- og ungdomsskolen døde av kreft for et par måneder siden ...

Skoledagbøkene hadde jeg liggende på loftet hos pappa, og de var noe av det som gikk i søpla da pappa beordret meg hjem for å rydde unna alt skramlet jeg hadde slengende på loftet.

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat