Vis enkelt innlegg
Gammel 21-07-08, 13:09   #128
Go\jenta
Mellom barken og veden

Go\jenta sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Go\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt likt
Standard

Sv: Har du prøvd stoff?

Opprinnelig lagt inn av bina, her.

Nå må jeg jo si, uten å ha lest absolutt hele tråden - det ER forskjell på de som røyker hasj som ungdommer "fordi det var kult" eller "for å eksperimentere" - og de som havner i rus fordi livet deres har vært et helvete fra ende til annen. Det er vel de ellers ressurssterke, jeg kunne funnet på å kalt litt dumme i hodet.

Min søsters beste venninne var en av de ressurssterke, fra en ressurssterk familie, som eksperimenterte med hasj som 15-åring. Det ble mer og mer, og hun fikk angstanfall, og måtte røyke mer hasj for å døyve det, mer hasj for å få sove, for å fungere sosialt osv..osv... Droppet ut av skolegang, begynte med sterke smertestillende og valium for å forsterke rusen.

I dag er hun 36 år, uføretrygdet, og har mistet omsorgen til sin nydelige datter. Når jeg av og til snakker med henne, er hun fortsatt på 15-årsstadiet,- modent sett.

Vi som har fulgt med henne i alle år, er ikke i tvil om at det var eksperimenteringen med hasj som startet det hele,- så at hasj er så uskyldig som enkelte skal ha det til, er jeg dypt uenig i.