Vis enkelt innlegg
Gammel 17-11-06, 23:12   #49
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Eli Hagen , hva tenker du på? (Først og sist)

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Så meningene om Eli Hagen bunner i fordommer mot partiet generelt? Er hun spesielt rar fordi hun er fremskrittpartist?

At hun har rart hår syns jeg helt uavhengig av om hun er kona til den tidligere frp-formannen. Og siden det tross alt er hun som sier og gjør alt det rare hun sier og gjør så syns jeg hun er rar helt uavhengig av å være tilknyttet Frp.

Likevel føyer hun seg inn i en lang rekke nåværende og utsparkede Frp-medlemmer som sier og gjør rare ting.

Det kan godt være jeg har fordommer. Men jeg vet iallefall hva jeg syns det er rart å si og gjøre.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat