Vis enkelt innlegg
Gammel 21-07-08, 23:02   #97
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva må jeg gjøre for å bli harry?

Jeg fniste meg gjennom tråden, men er likevel fristet til å bli litt seriøs i svaret. Mye av det som kommer opp som harry ville jeg vært enig i tidligere, men bortsett fra at jeg fremdeles sliter med LV-vesker, har jeg blitt atskillig rundere i kantene med årene. Jeg kjenner så mange som passer inn i harry-stempelet - på både den ene og den andre måten. Jeg har kvittet meg med de fleste harry-fordommene, etterhvert som jeg har sett forbi enkeltegenskaper eller -valg, og sett hele mennesket. (Klisjebefengt setning men dog...) Filosofering over harry ender som regel opp med at jeg blir usikker på hvem som mest fortjener dette stempelet: Venninnen min som elsker LV-vesker og storkoser seg med barnslig glede over samlingen sin (ekte) eller meg som ikke vil bli sett i en LV-veske men storkoser meg like mye over veska mi, en diskre Hogan, som bare noen få vet er minst like dyr?

Sist redigert av Balanse : 21-07-08 kl 23:38. Årsak: Feilstavet merkenavn, og litt tegnoppretting
Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat