Vis enkelt innlegg
Gammel 21-07-08, 23:29   #100
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva må jeg gjøre for å bli harry?

Opprinnelig lagt inn av Balanse, her.

Monsoon, jeg er så snobbete at jeg bare må presisere at jeg har samme oppfatning som deg av hva harry-stempelet står for. Jeg filosoferte og trakk dette litt videre.

Forøvrig er det nok derfor også sånn at kun LV-kopier er ekte harry, mens ekte LV kanskje kan være litt latterlig men ikke ekte harry?

... og jeg er såpass et-eller-annet at jeg må presisere at jeg ikke mente å insinuere at jeg syntes det var snobbete å ha dyre men diskré vesker. Jeg gjør det samme selv - setter pris på å ha fantastiske ting som ikke nødvendigvis legges merke til av andre, men som jeg selv har vært så begeistret for at jeg har valgt å bruke uanstendig mye penger på å tilegne meg det. Jeg prøvde altså å si at jeg synes harry er misvisende begrep dersom vi ikke liker slike ting. Og videre enig med deg at det føles riktigere å si at ekte LV-vesker kanskje er litt latterlig, men ikke nødvendigvis harry.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat