Vis enkelt innlegg
Gammel 17-11-06, 23:34   #4
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tror du på hjelpere?

Ja, jeg tror definitivt vi har hjelpere - skytsengler - eller hva de nå kalles!

Normalt sett stenger jeg døra fullstendig for de kanalene som har med åndlighet å gjøre,
for min far har diverse evner jeg er livredd for å arve...

Men - jeg har fått påvist hjelperne mine via ei tidligere kollega.
Jeg har fire hjelpere - en foran, en bak og en på hver side... (Jeg er ei usedvanlig stor kløne... ) -vedkommende som er bak meg er kjempelang!
Jeg vet at en av hjelperne mine er min morfar, som døde på dagen 9 mnd. før jeg ble født.

Kollegaen min brukte to bøyde pinner av kirurgisk stål - a la ønskekvist for å påvise hjelperne mine. Jeg forsøkte dette selv, påviste hennes hjelpere. Jeg gikk mot henne med pinnene åpne. Da jeg kom nærmere henne, var det klin umulig for meg å holde pinnene igjen! De vridde seg ut til siden der hvor hjelperen sto - holdt seg vridd i utslått posisjon så lenge jeg fulgte høyden til hjelperen oppover - og da jeg hadde nådd til over hodet til hjelperen, lukket pinnene seg. Jeg hadde overhodet ikke styring - det var temmelig creepy!

Jeg har i den siste tiden begynt å tro at hjelperne mine begynner å spille en større rolle i livet mitt - for intuisjonen min er blitt mye sterkere.
Jeg er blitt veldig flink til å lytte på hva min mage forteller meg - og den har som regel rett...