Sv: Tror du på hjelpere?
Ja, jeg tror definitivt vi har hjelpere - skytsengler - eller hva de nå kalles!
Normalt sett stenger jeg døra fullstendig for de kanalene som har med åndlighet å gjøre,
for min far har diverse evner jeg er livredd for å arve...
Men - jeg har fått påvist hjelperne mine via ei tidligere kollega.
Jeg har fire hjelpere - en foran, en bak og en på hver side... (Jeg er ei usedvanlig stor kløne... ) -vedkommende som er bak meg er kjempelang!
Jeg vet at en av hjelperne mine er min morfar, som døde på dagen 9 mnd. før jeg ble født.
Kollegaen min brukte to bøyde pinner av kirurgisk stål - a la ønskekvist for å påvise hjelperne mine. Jeg forsøkte dette selv, påviste hennes hjelpere. Jeg gikk mot henne med pinnene åpne. Da jeg kom nærmere henne, var det klin umulig for meg å holde pinnene igjen! De vridde seg ut til siden der hvor hjelperen sto - holdt seg vridd i utslått posisjon så lenge jeg fulgte høyden til hjelperen oppover - og da jeg hadde nådd til over hodet til hjelperen, lukket pinnene seg. Jeg hadde overhodet ikke styring - det var temmelig creepy!
Jeg har i den siste tiden begynt å tro at hjelperne mine begynner å spille en større rolle i livet mitt - for intuisjonen min er blitt mye sterkere.
Jeg er blitt veldig flink til å lytte på hva min mage forteller meg - og den har som regel rett...