Vis enkelt innlegg
Gammel 22-07-08, 21:50   #1
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Spørsmål

Hvorfor får jeg ikke prikke?

Et lite spørsmål ang. prikker: Leste nettopp en interessant tråd. Likte et svar og ga en grønn prikk. Deretter var jeg enig med en annen bruker og ville grønnprikke henne også. Da fikk jeg melding om at jeg ikke kunne prikke denne personen før jeg hadde prikket noen andre ( Hvis jeg forsto det riktig.) Gikk inn på kontrollpanelet og sjekket om jeg hadde prikket feil første gangen. Det hadde jeg ikke. Hadde aldri gitt prikk til den siste personen før. Skjønner at dere må ha en sperre slik at ikke "venner" kan prikke hverandre i hytt og pine, men skjønte ikke hvorfor jeg ikke fikk prikke i dette tilfellet? Ingen big deal, men jeg bare lurer

rine er ikke aktiv   Svar med sitat