Vis enkelt innlegg
Gammel 22-07-08, 22:09   #22
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva savner du fra butikkhyllene?

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Jeg er dritsur for at de har fjernet Kung Oscars pepparkakor fra hyllene. Det pleide å være helårsvare, men nå har det kommet masse fæle cookies i stedet.

I know! I Sverige selger de hele året. Når jeg tenker meg om er det kanskje like greit at de kun selges i jula. De er vanedannende.

Jeg har ikke lest istråden, men jeg savner Splitt. Og romrosin-varianten fra Hjem-is. Også tenkte jeg her en dag på at den grønne pakka med Bami Goreng (middagsgreie med nudler) har forsvunnet. Noe torogreier.