Vis enkelt innlegg
Gammel 22-07-08, 23:09   #15
Bokormen
Absolute Beginner

Bokormen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva savner du fra butikkhyllene?

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

En ting til jeg savner i butikkhyllene er kjønnsnøytrale leker, klær, sko, sekker, sykler, ski og hva_har_du. Det finnes to alternativer av alt: Blått med Spiderman eller lignende, og rosa med prinsesse-bling-bling eller lignende. Jeg blir sprø! Jeg vil kjøpe et grønt akebrett, gule ski, ensfargede gensere, jeg vil finne røde og blå votter i samme avdeling i butikken!

Veldig enig. Nå som minsten er på vei ut av str 80 er det så utrolig mye stygge klær til gutter. Om han har lyst på spiderman-klær da han blir større er det (nesten) helt greit, men inntil den dagen så hadde det vært hyggelig å finne nøytrale, pene hverdagsklær uten digre trykk og grelle farger. Siden vi har en jente og en gutt prøver vi å finne litt nøytrale varianter av dyre plagg og utstyr, men det er ikke mye å velge i.

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat