Vis enkelt innlegg
Gammel 23-07-08, 10:40   #8
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Ikea-kjøkken vs. dyrere kjøkken?

Opprinnelig lagt inn av Maimor, her.

Min mann som har montert mange kjøkken sier at Ikea kan være mye bedre enn de som er dyrere. Om man sørger for å få med alt man trenger da! Styr unna blandebatterier bare!

Ja det samme skulle jeg til å si.

Og kanskje vasken.
Der vi leide satte hun inn IKEA kjøkken før vi leide det og de plagdes sånn med vasken. ny mannen hennes er rørlegger å måtte ha 4 ane rørleggere der for å finne ut hvordan de skulle få den på plass...

Jeg skal ha IKEA kjøkken når vi skal bygge om vårt restureringshus. Når vi endelig er ferdige å resturere så skal vi bygge ut