Vis enkelt innlegg
Gammel 24-07-08, 00:29   #53
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Toppløs soling?

Opprinnelig lagt inn av nolo, her.

Jeg gjorde det fra jeg var 16 til sånn rundt 25, siden da har jeg beholdt overdelen på.

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Jeg solte meg ofte toppløs da jeg var ung, tipper det var sånn mellom 1984 og 1990? Det var jo helt vanlig da. Og brune pupper er jo lekkert.
Nå gjør jeg det ikke lenger, siden det er blitt helt uvanlig. Men det sjenerer meg absolutt ikke å se noen sole seg toppløs. Det er jo forskjell på å ligge ned og sole seg og på å løpe rundt på stranda, kan ikke huske at jeg har opplevd å få andres pupper deisende i fjeset liksom.



Siste gang jeg solte meg toppløs var på en strand i Hellas i 1995.

Nå ligger jeg ikke å soler meg som jeg gjorde den gangen, som regel sitter jeg i en stol og følger med barn eller løper rundt sammen med de samme. Da er det ikke greit å være toppløs.
Hva andre gjør sjenerer meg ikke.

__________________
Gullet -63, M -87, W - 01. lille E -03
gullet er ikke aktiv   Svar med sitat