Vis enkelt innlegg
Gammel 24-07-08, 08:13   #58
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Toppløs soling?

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Jeg har aldri helt skjønt hva som er problemet med å ha skille. Jeg husker at det var begrunnelse på åttitallet. Skillet er jo ikke synlig uansett hvis man bruker bikinioverdel hele tiden. Er det for å slippe å se sitt eget speilbilde med skille eller er det for partnerens skyld man ikke skal ha skille?

En kombinasjon av de to siste kanskje? Ikke "for partnerens skyld" fordi det er noe krav på noen måte, men jeg husker godt den deilige følelsen av å være brun nesten over alt. Føle seg litt ekstra lekker. Veldig god sommerfølelse. Men jeg lever greit uten også altså.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat