Sv: Bygger dere image gjennom barna?
Tulla mi er så liten enda, at det er jeg som velger hva hun skal ha på (4mnd).
Jeg tenker på komfort først og fremst. Har masse fine klær til henne, men de er plukket ut av meg for å tilfredsstille det jeg ser på som behagelige klær. Da må de IKKE ha knapper i ryggen, ingen glidelår som er skarp i enden mot halsen, ikke noe påsydd som kan falle av, strikken i buksa skal være bred slik at den ikke borer seg inn i magen osv.
Kler henne fint, men ikke for å fremheve et image. Synes hun kler rødt, rosa og hvit, så da er det de fargene jeg kler henne i. Gul og grønn passer ikke i det hele tatt til hennes lyse hudfarge, så derfor unngår jeg de fargene, men ikke på bekostning av kvaliteten
Jeg bruker ull om vinteren fordi det holder henne varm, og dundyne og lammeskinn i vognen fordi det holder henne varm samtidig som det skiller ut overflødig varme...
Ellers gjør jeg det som jeg synes er best for henne, men når hun blir større, så skal jeg i lengst mulig grad tenke: Det er hennes liv, hennes kropp, og hun har egne meninger som vi må lytte til! Hun er et eget individ, men når vi mener hun går over grensen, eller at hun løper ut uten jakke på vinteren, så er det klart at vi som foreldre må gripe inn 
Hmm..ja det var det