Vis enkelt innlegg
Gammel 25-07-08, 01:35   #92
LaBanga
fri

LaBanga sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Toppløs soling?

Jeg synes det kan være deilig å sole seg dersom det ikke er altfor vamt. Da foretrekker jeg å ligge under parasoll, iallfall med hodet. Og det er jo veldig behagelig å få litt frisk sommerfarge også. Sjokoladebrun har jeg uansett aldri klart å bli.

Jeg solte meg innimellom toppløs på 80-tallet, men følte meg aldri helt vel med det, og gikk aldri rundt toppløs på stranden. Så jeg var egentlig ganske lettet da moten endret seg og jeg slapp toppløspresset. Følte det ikke påtrengende da det var mote, men merker at jeg nå blir litt overrasket når jeg ser folk som soler seg toppløs, og særlig om de går rundt. Og jeg innrømmer gjerne at jeg synes det er litt harry å sole seg toppløs på stranda i dag.

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat