Vis enkelt innlegg
Gammel 25-07-08, 02:07   #55
Fru Snurp
Overdriver

Fru Snurp sin avatar

Medlem siden: May 2007
Hvor: Oslo
Fru Snurp er populærFru Snurp er populærFru Snurp er populærFru Snurp er populær
Standard

Sv: Spinoff: Bryr du deg om hva andre måtte mene er harry?

Opprinnelig lagt inn av Balanse, her.

Jeg foretrekker å leve i troen på at jeg har venner som setter pris på meg også når jeg ikke bekrefter en felles identitet basert på "eksteriør". Når noen jeg kjenner og respekterer out-er såkalte harry-tendenser synes jeg det er fantastisk interessant. Det har som regel resultert i utvidelse av min erfaringshorisont og i noen tilfeller har jeg til og med lagt meg til nye vaner.

Det virker ufattelig slitsomt å være så opphengt i å ikke være harry. Spesielt når det endrer seg hele tiden. Nå er for eksempel Gran Canaria på vei inn som reisemål for en helt annen målgruppe enn de "harry", og kjøleskap i stål er på vei "ut" mens svart eller eventuelt selvvalgt og utskiftbart mønster er på vei "inn". Smeg er fremdeles akseptabelt, men om en liten stund kommer det til å være "wannabe". Mitt hvite kjøleskap er harry for noen og "in" for andre, siden det er funksjonelt og energiklasse A og jeg beholder det av miljøhensyn mens jeg venter på hvitevarene som går i organisk kretsløp (2010). :tørker mental svette: