Sv: Kan dere hjelpe meg å pynte meg til min bestevenninnes bryllup?
Opprinnelig lagt inn av Søster, her.
Emma, tusen takk for designtipset, det skal jeg sjekke opp. Også skal jeg forhøre meg litt hos bruden om både det ene og det andre. Det kan jo faktisk tenkes at hun hadde synes det var gøy om jeg gikk med hennes bunad. Takk for råd.
Har hun som skal gifte seg sagt noe om hvilken rolle hun tenker du som forlover skal ha? Det er stor forskjell på hva en forlover gjør før og under et bryllup. Ofte er det jo slik at mange tar bilder før de drar i kirken, eventuelt etterpå. Hvis bildene skal taes før vielsen og forloverene skal være med kan det være greit at brud og forlover er hos samme frisør, jeg tenker på transport, timing etc (Hvor er kirken i forhold til fotografen? Hvem kan kjøre?)
Og så kan det være hyggelig å sitte sammen med bruden og drikke champange, og roe bryllupsnervene. 
(Men dette er jo bare min oppfatning av et stort og formelt bryllup, kan godt hende både du og bruden legger helt andre ting i det enn jeg. )