Vis enkelt innlegg
Gammel 29-07-08, 12:15   #1
Hønni

Hønni sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Eie mindre og glede seg mer

Jeg melder meg på no-shopping og i tillegg mitt nye prosjekt; eie mindre, med bedre kvalitet og få oversikt!

Vi startet med guttenes rom i går. To store poser gikk i søpla og to store poser med flotte, fravokste ting ble avlevert Barnesenteret på Ullevål. Damen der var ikke så interessert som jeg hadde håpet. Vi får så mye, sa damen, men jeg har pinadø ikke sett mye til hele og fine leker på venterommene på poliklinikken de gangene vi er der!

Så var det badet sin tur. Masse gammel sminke og krem ble hevet. Bare det som brukes daglig skal være fremme, og jeg laget kurvsystem til resten i skapet under. Deilig!

Amandas rom er så nyinnredet at jeg tok sjauen med hennes ting da.

Jeg setter i gang med soverrommet vårt i kveld. Til Fretex med alle klærne som ikke har vært i bruk det siste året, som ikke er galla/bunad/osv...

Boden skal brukes flittig. Jeg legger ting jeg er i tvil om der, og er det ikke savnet på et år går det til loppis!

Er du med?

Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat