Vis enkelt innlegg
Gammel 29-07-08, 16:13   #30
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Eie mindre og glede seg mer

Opprinnelig lagt inn av LilleRosin, her.

Alt det andre stæsjet får vi ta trinnvis. Men hva gjør dere med kjøkkenting som skal vekk?

Bymisjonen har en bruktbutikk på Sem. Der kan en levere sånt. Ring dem og spør hva de tar imot. Tror det bare er elektriske artikler de ikke tar imot.

Huset vårt hadde absolutt trengt en innskrenkning på ting og klær, men jeg er elendig på den slags. Bruker evigheter på rydding av skap og skuffer om jeg først begynner og det ender med at ting bare blir flyttet på. Jeg burde rett og slett hatt en annen som gjorde det for meg. Ala Hilde Hummelvold eller noe sånt.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat