Sv: Er du en skriver eller en leser?
Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.
Har du ikke skrevet alle innleggene dine? 
Kanskje hun gjør som deg? Du har jo et program som genererer innlegg hvis jeg husker riktig. 
Opprinnelig lagt inn av bina, her.
Men så må jeg si... alle som sier "jeg leser mer enn jeg skriver" - det gjør vel alle? Det er da vel ikke mulig å gjøre motsatt? Med mindre man altså bare starter tråder og skriver innlegg og ikke leser svarene da.
Jeg tenkte primært på tidsforbruk. Enkelte kommer inn i tråder, sier hva de mener uten at de nødvendigvis leser alt som er skrevet eller overhode synes det er relevant hva andre har skrevet. Mye går sikkert på om man tenker på det man skriver som direkte rettet mot en person (feks HI) eller om man oppfatter skrivingen sin som om man står i en gruppe med folk og snakker. Jeg oppfatter som regel skrivingen min som det siste. Fjasing er typisk (i mitt hode) en dialog mellom færre personer (som om man er i selskap, og et par, tre, fire stykker står på verandaen og røyker. De er en del av gruppen, men de snakker med hverandre.)