Vis enkelt innlegg
Gammel 01-08-08, 23:25   #8
Høyt&Lavt
Stabilt ustabil...

Høyt&Lavt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 5
Høyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvordan utfører man vodoo på superfrekke servitører??

hm-glemte å fortelle at jeg freste noe til min kjære om at hele kjerringa (altså en voksen dame, over 40, minst) måtte brenne for min del.. og etter en times tid etter hendelsen hørte vi brannbilen, hvor jeg mumler for meg selv at jeg håpet det var restauranten som brant-og DER stod plutselig min superårvåkne og oppvakte lille pike, med verdens største ører om dagen, og lurte på om jeg virkelig håpet at dama skulle brenne???!! inlig: Ikke alltid like lurt å mumle for seg selv..

Jeg skal skrive mail når jeg kommer tilbake fra ferien. Nå kan jeg ikke kaste bort dyrebar dekning i en gjestehav, for ikke å snakke om dårlig stemning hvis jeg lar meg hisse opp.. uuuust: