Sv: Eli Hagen , hva tenker du på? (Først og sist)
Har sett reprisen og jeg må si at jeg ble negativt overrasket. Jeg har ikke hatt så mye inntrykk av henne fra før, er ikke den jeg har interessert meg mest for, så jeg har mest holdt meg til å kommentere hennes horrible hår
Men det renner jo stupiditet etter stupiditet ut av henne jo!! I mitt stille sinn har jeg tenkt på henne som en sikkert hyggelig og smart dame, blendet av kjærligheten til den fæle Carl I, men nå ser jeg at de passer utrolig godt sammen.
Det er vanskelig å peke på enkeltting med henne, for hun virket bare forferdelig ureflektert og med lite filter i forhold til hva hun sier. Typisk person som burde beskyttes mot seg selv, som en annen her så klokt sa. Personlig var jeg ganske imponert over at hun presterer å kalle Inge Lønning for kunnskapsløs, hva f**** for grunnlag har hun til å si det?! Sakk om å ikke være den rett etil å komme med en sånn uttalelse! Og så snakke om møtet med Carl I som om de var 17-åringer på dans, med full frihet til å forelske seg. "Vi danset hele kvelden, utvekslet telefonnummer før vi skiltes og så tenkte jeg at det var det siste jeg så til han. Og så ringte han og da var det gjort". I en bisetning senere kommer det at de på den tiden var gift på hver sin kant, med barn.
Ikke rart hun har slitt med sjalusi forresten, hva skulle få henne til å tro at han ikke kunne gjøre det han gjorde med henne igjen, med en annen?