Vis enkelt innlegg
Gammel 19-11-06, 13:54   #27
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tips til feelgood-tv-serie?

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Ugly Betty var morsom i begynnelsen, men nå er jeg rimelig lei konseptet. Vi har sett 6 episoder hittil. Ellers blir jeg i veldig godt humør av "House M.D." og "Seinfeld". Fremdeles.

Synes fremdeles UB har holdt stand, men siste episode så jeg igår og den var rett og slett litt patetisk; når det nærmer seg bløtkakehumor så...

House er blitt nesten deprimerende nå...
Politibetjenten er så UTROLIG vemmelig - sta og ondskapsfull og hevngjerrig. House's egen stahet i denne settingen blir også mer og mer usexy.

Men jeg skal jo fortsette å se selvfølgelig, det er jo den mest fantastiske serien som går for tiden - sammen med Heroes.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat