Vis enkelt innlegg
Gammel 04-08-08, 13:13   #11
Lilith
Hulder

Lilith sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Lilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Anbefal meg noen grøssere

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Jeg bare nevner: The eye, Shutter. Tale of two sisters (en av mine favoritter!), Shadows, The ring, The grudge, og mye annet.

Ja, ja, nevn, nevn!! *noterer* Shutter altså? Tale of two sisters har jeg ikke hørt om en gang! O la la! Mistenkte at Gravedancers ikke var århundrets skumling ja, nå vet jeg det. Åh, nå ble jeg gira på skrekkfilm!

Helt enig når det kommer til den asiatiske film-industrien, jeg tror det har noe med den deilige uforutsigbarheten i den, og det at de bruker litt tid på å få ting til å henge sammen og ha en grunn. Problemet er at jeg blir så piss-i-buksen-redd at jeg sover så langt opp i armkroken til gubben etterpå at han nesten får pusteproblemer

-02
-06
Lilith er ikke aktiv   Svar med sitat