Vis enkelt innlegg
Gammel 19-11-06, 20:09   #17
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mest romantiske film?

Åh, her var det mange koselige filmer!

Jeg så Before sunrise for mange år siden, men tror ikke jeg har sett Before sunset. Jeg burde nok, førstnevnte var helt fantastisk.
Ellers er jeg enig i at Sjokolade er helt enorm. Jeg forbinder den vel ikke først og fremst med romantikk, men filmen er veldig bra.

Øverst på min klissete-film-liste er You've got mail. Jeg elsker Meg Ryan, av en eller annen grunn. Filmen er sååå romantisk! Og den der sangen "I guess that God must be i New York City" (er der det den heter forresten?) får jeg alltid på hjernen.

Hva heter forresten den filmen om hun som er dødssyk og har en mann for en måned om gangen? Den er også en trist og fin film. Kan det være Sweet November?

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat