Vis enkelt innlegg
Gammel 07-08-08, 10:54   #10
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trenger tips Danmark + tips fra de som har kjørt veien rundt om Sverige til Danma

Opprinnelig lagt inn av Elisabet, her.

Det hadde selvfølgelig vært ønsket, men neste år må vi har ferie i fellesferien dessverre. Vi var i mange parker i Sverige i år under høysesongen, og jeg synes det gikk veldig bra allikevel. Legoland er kanskje verre enn verst? Lørdag er jo en sånn utbyttedag i Danmark, så kanskje det er smart å være i Legoland på en lørdag?

Jeg har hørt at Legoland i fellesferien er ganske ille, ja. Det er jo litt kompakt også i forhold til flere av de andre parkene som er mer romslige. Det med at lørdager er mindre folksomme har jeg også hørt, så det er sikkert lurt å dra dit da. Den alderen barna dine er i må jo være perfekt for legoland. Fårup Sommerland var vi i år forresten, og det var også en kjempefin park. Mange heftige berg-og-dalbaner og mye moro. Det ligger mye lenger nord enn Billund da, så kanskje litt utenfor deres rute.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat