Vis enkelt innlegg
Gammel 08-08-08, 00:51   #25
Mor til 4
Nattrangler

Mor til 4 sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Påbud om kastrering av huskatten

Mine katter går fritt ute, men de er jo kastrerte og vi bidrar ikke til enda flere kattunger, de er rasekatter og meningen var at de skulle være innekatter, Men da jeg så de hadde det så fint ute så hadde jeg ikke hjerte til å holde de inne, men de er jo alltid i nærheten, så da jeg tar opp døra og roper på dem så kommer de inn med en gang.

Hvis en skal få ned kattebestanden så tror jeg at et påbud må til, men det er jo alltids noen som ikke vil bry seg, men jeg tror mange vil kastrere kattene sine hvis det ble et påbud om det. og da ville det jo hjelpe masse. Og mye informasjon om katter og kastrering vil også være positivt.

Sist redigert av Mor til 4 : 08-08-08 kl 01:00.
Mor til 4 er ikke aktiv   Svar med sitat