Tråd: Andre forum?
Vis enkelt innlegg
Gammel 19-11-06, 22:50   #17
Jessica
Pauset

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Andre forum?

Opprinnelig lagt inn av Lucifer, her.

Var som Tinka og Cathrine på foreldrehuset. Eneste jeg kan si om dette forumet er at jeg liker meg foreløbig, men det er innmari svært i forhold til foreldrehuset, vanskelig å komme gjennom alt...

Var også mye på foreldrehuset. Det ble for lite trafikk og litt for lite diskusjoner der. Var også aktiv på NM, men jeg syns det er for stort.
Har nettopp registrert meg på nettby.no for jeg syns det virket spennende, men jeg blir nok mest her. Det er her det er action

Jeg stortrives her på foreldreportalen. Det er passe trafikk her nå. Må innrømme at jeg var ganske hekta her i starten, når forumet var nytt, men jeg var vel ikke den eneste Liker at det er et forum som inkluderer det meste som har med livet å gjøre, ikke bare å være foreldre. Særlig morsomt at vi er en del voksne studenter her og pedagoger

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat