Vis enkelt innlegg
Gammel 08-08-08, 22:36   #11
Huldra
Ferdig!

Huldra sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvordan plassere sofaen?

Opprinnelig lagt inn av Kaija, her.

Hvis dere skal ha sofaen som en tv-sofa ville jeg enten ha plassert sofaen i tv-delen av stua, eller kanskje heller laget tv-krok m. ny godsofa der dere har sofaen nå. Ha veggen som tv-vegg, og delt av rommet litt med sofaen.

Så kunne du ha brukt finveggstua til noe helt annet. Kosekrok for mor med divan eller en skikkelig god stol, for eksempel.

Men jeg er ingen interiørguru.

Noe sånn som vi hadde det før tenker du på? Med sofaen på midten av stua? Da kan vi isåfall ikke bruke denne Oregonsofaen da den blir for stor pga vedovnen. Jeg synes plassen bak (dvs der jeg hadde den gamle veggseksjonen) blir så rar, ikke brukenes til noe, men det er jo fordi jeg heller ikke er noen interiørguru.

Eller tenkte du å flytte tv?