Vis enkelt innlegg
Gammel 09-08-08, 17:52   #10
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Gavekort" på vennetjenester

Slike gavekort virker bare på dem som ville ha spurt om hjelp uansett, og knapt nok på dem. :erfaren mottager og giver:

Jeg anbefaler et opplegg a la det Stompa beskriver: kjøp billetter til en bestemt kino/konsert/teaterforestilling, arranger barnevakt og gi henne billettene med beskjed om å komme seg avgårde.

Jeg har gitt bort lignende gaver, og for å forsikre meg om at mottager har dagen ledig har jeg for eksempel avtalt et opplegg med mannen hennes, eller bedt mottager om å sitte barnevakt for mine unger den aktuelle datoen (på forhånd, for å sikre meg at vedkommende ikke lager andre avtaler, så klart).

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat