Vis enkelt innlegg
Gammel 20-11-06, 10:04   #20
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Finnes det FIN julepynt?

Akkurat når det gjelder julepynt så teller tradisjoner mer enn trender for meg. Jeg har masse gammel pynt som jeg fikk som liten, og som jeg og mannen fikk, kjøpte og laget da vi var veldig unge samboere. Det har stor affeksjonsverdi for meg, og hver enkelt ting har sine minner og betyr noe spesielt. Huset vårt blir skikkelig krimskramsete i jula, og det er egentlig helt greit siden vi ikke har så mye pynt fremme ellers. Vesla elsker det så klart, og jeg syns absolutt at pyntingen som gjerne tar hele lille julaften er en viktig del av julestemningen hos oss. Rent estetisk så vil jeg vel ikke påstå at alt er veldig fint, men minnene og tankene bak er nydelige og deilige.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat