Vis enkelt innlegg
Gammel 20-11-06, 10:24   #7
Fluke
Bør lage seg en tittel selv

Fluke sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Farlige matdietter

Vi fikk beskjed om å prøve melkefri diett i en periode, og det jeg virkelig savnet da var hjelp til å sette sammen et skikkelig kosthold til ungen, for jeg har virkelig ikke peiling på hvilke stoffer man går glipp av om man dropper melkeprodukter. Jeg spurte om jeg ville få oppfølging av en ernæringsveileder eller noe, men legene mente at "dette finner du ut av selv". Takket være NM og en del fantastiske mødre der fant jeg jo ut av det, men det er jo ikke alle som er på NM og som har mulighet til å få så god hjelp som jeg fikk da.

Jeg syns med andre ord at sykehusene bør følge opp disse barna bedre, eventuelt opplyse om hvor foreldrene kan finne informasjon om kosthold uten enkelte varegrupper.

Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat