Vis enkelt innlegg
Gammel 11-08-08, 12:39   #11
amor
Den som gir seg...

amor sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
amor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt av
Standard

Sv: Rørlegger from hell!

Ja....da kom svaret....

Dette her syntes jeg er på kanten av hva vi gidder å holde på med.Det er riktig at det var noen priser som ble nevnt muntlig.Var prisene inkl montering eller ikke.Vi kom til deg rask på pletten og hjalp deg med et problem.Dette løste vi uten å gi deg noen form for fastpris.Derfor er underbilagene vi har det som bestemmer prisen.Ren times jobb.OK hva vil du skal vi følge??? underbilagene våre eller hva??Vi kan dessverre ikke bruke tid på å skrive brev og holde på med detteher.Vi kommer til å kjøre saken først til forbrukerrådet og senereforliksrådet.Dette vil bare fordyre alt for deg.Forbrukerrådet er også for firmaer.Hvor du har fått disse prisene i fra vet ikke jeg.Som sagt du fikk aldri noen fastpris på denne jobben.Jeg syntes vi har prøvd å håndtere dette så godt som mulig for deg. Vis bakgrunnen til dette er at du har anstrengt økonomi, mener vi at duproduserer dette for å slippe biligere unna.Dersom det er tilfellet syntes vi det er ille.