Vis enkelt innlegg
Gammel 11-08-08, 12:45   #6
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan man få Spyro på xbox?

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Her i Bergen har jeg pleid å gå innom EB Games, de selger brukte spill. Der får man tak i alt slikt.
Vi har Sonic: The MegaCollection hjemme, alle Sonic the hedgehog-spillene, fra det aller aller første. Poden synes det er knallgøy!

EB Games er knall, jeg er ofte innom der jeg også. Men jeg tror bare jeg får gamle Spyro til PS, evt. i nedlastet form til xbox om jeg finner det, så EB Games kan ikke hjelpe meg så mye der. Men jeg har lastet ned bla. Crash Bandicoot Race til xboxen, og jeg og vesla spiller det ofte, hun elsker disse gamle spillene. Vi sitter ofte og spiller Super Mario-spillene også, de er knall.

Men Jeg savner Spyro, jeg elsket det spillet og vesla hadde garantert falt pladask for det.