Vis enkelt innlegg
Gammel 11-08-08, 13:43   #93
amor
Den som gir seg...

amor sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
amor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt av
Standard

Sv: Rørlegger from hell!

Tusen takk for støtte og kloke, reflekterte ord!

Jeg har snakket med Forbrukerrådet. Damen lo da jeg leste opp hans siste mail til meg og sa; "så utrolig frekt!"

Det har hun jo helt rett i.

Hun anbefalte meg nå å skrive et brev og sende pr post. I det brevet henviser jeg igjen til den muntlige avtalen som er bindende. Jeg ble i tillegg fortalt at det er jeg som forbruker som bærer bevisbyrden. Jeg bør nå ta kontakt med en annen rørlegger og be om pris på arbeidet som er gjort og hva en bytte av berederen ville ha kostet meg, for om mulig henvise til at hans anbefaling ikke var til mitt beste mtp hva dette kostet meg.

Jeg spurte om jeg burde betale noe på fakturaen og ble fortalt at det kunne være lurt å vise vilje til betaling. Betale n o e må jeg jo uansett gjøre. Jeg ble bedt om å vurdere hvor mye jeg ville betale, men det å legge seg på den prisen som ble antydet er jo rimelig. I tillegg kan jeg eventuelt strekke meg med 15% for å vise vilje til å få saken ut av verden.