Sv: Iset og andre matdebattanter - rapport fra bursdagen
Det er vinter, det er kanskje en årsak til at frukten var urørt. Serverte du alt samtidig? Det kan være en grunn til at de ikke ville ha varmmaten?
Uten å være det minste slem, virkelig ikke, men var det skikkelig godt? Salami er ikke min favorittmat, og det kan hende ungene syntes det var litt sterkt? :konstruktiv troubleshooter: Er ungene det minste vant til uvanlig mat hjemmefra, eller brøt dette totalt med deres forventninger til hva som skal være i en bursdag?
Jeg har mer tro på streite og litt almenne pizzaaktige smaker i bursdager, som karbonadedeig med løk, tomat og oregano osv.
Serverte du det med en bitteliten, knapt synbar, men allikevel skeptisk "hvordan går nå dette, da?"-mine eller var du overbevist om at dette gikk hjem? Du er jo teft for salg, etter hva jeg har skjønt, og vet at presentasjon og innsalg er halve jobben.
Jeg vil gjerne gi deg all mulig honnør for å ha prøvd å styre unna pølser & lompe-opplegget, og tenke alternativt og prøvd noe nytt! Du har vært kjempeflink!