Vis enkelt innlegg
Gammel 11-08-08, 22:53   #21
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Flere som har 1.-klassinger til høsten?

Her har vi også en 1.klassing på mandag. Han har gått en uke på SFO nå og stortrives.
Han er født helt i slutten av desember og er i tillegg bitteliten av vekst og har ganske dårlig språk. Heldigvis er han en sosial og veldig grei kar som lett får venner. Det er min store trøst når jeg nå sender hjertegullet mitt ut i verden.
Vi vurderte å søke om utsatt skolestart ett år, men det mente pedagogene som har jobbet med han var unødvendig. Her i byen er det også så godt som umulig dersom det ikke foreligger svært spesielle grunner. Han har også to gode kamerater og naboer som skal begynne nå. I forhold til dem hadde det vært tungt for han å gå ett år til i barnehagen. Han har også fått spesiell oppfølging med språket de to siste årene og hatt kjempeflott fremgang.
Jeg har gruet for dette i lange tider, men etter samtaler med både førskolelærer, spesialpedagogen og kontaktlærer er jeg helt rolig og 99% sikker på at det kommer til å gå kjempefint !
Det er dessuten veldig deilig å ha vært igjennom dette her før.