Vis enkelt innlegg
Gammel 13-08-08, 10:08   #5
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan håndterer du feil hos deg selv?

Opprinnelig lagt inn av T-bone, her.

Feil? Hva er det som kan karakterisers som "feil" hos en person?

Det var litt det jeg også tenkte, uten at jeg dermed skal påstå meg å være feilfri. Jeg er vel en slags b)-d)-kombinasjon; jeg tror ikke nødvendigvis alle "særegenhetene" mine bare er morsomme, men jeg synes heller ikke de er forferdelige og grunnlag for sutring. Jeg kan ikke se noen trekk hos meg selv jeg vil kalle "feil", selv om det er klart de fleste karaktertrekkene mine kan gi seg både positive og negative utslag. De sidene ved meg selv som jeg synes er mest problematiske prøver jeg gjerne å fikse litt på sånn over tid, og ellers dreier det seg vel mest om å prøve å jobbe med og ikke mot sin egen personlighet og finne ut hva som fungerer.