Vis enkelt innlegg
Gammel 13-08-08, 20:15   #10
Turban Smukk
sukk
 
Turban Smukk sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Innlegg: 4.476
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvordan vasker du håret?

Jeg har også langt og tykt hår. Jeg stemte på alternativet to ganger sjampo pluss balsam, men det er for å være ærlig bare når håret er ekstra skittent. Dersom jeg vasker håret hver dag eller annenhver dag, nøyer jeg meg som regel med én sjamponering, men jeg er ganske avhengig av balsam. På veldig travle morgener (som det er flest av) hender det jeg dropper balsam, eventuelt bruker en leave-in-løsning, men det fører som regel til omfattende børsting av knuter med påfølgende hårtap etterpå.

Hm. I lys av dette kan det visst se ut til at jeg stemte galt.

Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat