Vis enkelt innlegg
Gammel 20-11-06, 17:00   #29
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe

SpetakkelRandi sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Sv: "Så TYNN du er!"

Det er mere godtatt å være tynn enn for tykk, derfor tror liksom alle det er helt ok å kommentere dette. Jeg syns det er frekt begge deler. Det er ille å kritisere kroppene til hverandre uansett om man er for tynn eller tykk. jeg har en svart tynn venninne som har store komplekser for dette. Hun får stadig høre at "guuuud av meg så tynn du er!!!" osv.. Stakkars jente. Jeg skjønner ikke at hun holder ut. jeg ser så inderlig godt at det går inn på henne. jeg har vært overvektig mesteparten av livet og har derfor hørt mye om kroppen min av folk. Det er helt forferdelig. Klart har "vi feite" det verre i samfunnet enn "de tynne", vi blir liksom alltid hakket på, men jeg syns absolutt ikke det er fritt fram for å kommentere/kritisere kroppene til andre for det.

SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat