Vis enkelt innlegg
Gammel 20-11-06, 17:15   #30
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Så TYNN du er!"

Jeg har aldri sagt direkte til noen at jeg synes de er for tynne, det ser jeg ingen poeng i. Og ingen har sagt til meg direkte at jeg er for tykk (bortsett fra nær familie kanskje).

Jeg synes også det er ufint. Men jeg tror ikke så mange tenker over det. Jeg kan si til ei venninne at jeg synes ei jeg ser på gata er tynn, eller at noen kjendiser er tynne.. kanskje er det ille det også. Men det er nå sånn at vi legger merke til det da.

Jeg vil tro at om noen i min omgangskrets var unormalt tynn, så ville jeg ha visst om det var sykdomsrelatert, og tatt det derfra. Ikke kommet med teite kommentarer.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat