Vis enkelt innlegg
Gammel 14-08-08, 13:17   #1
Misteri
Opp og ned

Misteri sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Komplikasjoner etter sterlisering på katt?

Noen som har opplevd det på sin katt?

Jeg har en liten pusejente på 5 mnd som ble sterilisert for 9 dager siden. Hun har vært i fin form og vært på "ferie" hos bestemor i 5 dager for å få ro og fred fra barna. De har vært veldig flinke med henne etter hun kom hjem.

Kom hjem i sta og da kom hun gående mot meg, men hun gikk som om hun hadde driti på seg(sorry beskrivelsen) Løftet henne opp og da hylte hun. Prøvde å ta forsiktig rundt arret på magen og da hogg hun til i handa på meg. Hun pleier å lekebite, men ikke slik. Hun hylte også samtidig.

Snakket med dyrlegen og hun skal få antibiotika og smertestillende en stund. Fikk beskjed om å ringe opp igjen om hun ikke ble bedre.

Noen med erfaring om komplikasjoner etter en slik operasjon? Uff, håper pusen blir bra igjen altså.