Vis enkelt innlegg
Gammel 15-08-08, 10:25   #14
tiddelibom
Lille tyrann
 
tiddelibom sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.137
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Anbefalingstråd for moderne barnebøker

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Ja, vi har også lest noe Roald Dahl. Og holder på med Hobbiten nå. Men det er jo ikke det mest moderne, kanskje.

Fenger Hobbiten?

Ikke moderne, men likevel: vi har prøvd endel Anne Cath. Vestly. Det fenger ikke i det hele tatt - det er for langsomt og omstendelig, tror jeg.

Astrid Lindgren har også vært forsøkt med vekslende hell. Der det er handling med en gang, er det greit, men Brødrene Løvehjerte, for eksempel, hadde hun ikke tålmodighet til. (Likevel vil jeg jo gjerne at hun skal kjenne dem.)

Tenker at jeg vil prøve Julemysteriet av Jostein Gaarder i adventstiden. Sist advent leste vi "Storm og jentungen" av Gudny Ingebjørg Hagen, som er om nissene fra Månetoppen. Det var stor stas.

Linus i svingen tror jeg også kan fungere veldig bra.

__________________
Tiddelibom med en liten (-06) og en stor (-02)

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat