Vis enkelt innlegg
Gammel 16-08-08, 00:09   #14
Avelonia
Gangster girl

Avelonia sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: I norge
Avelonia er populærAvelonia er populærAvelonia er populærAvelonia er populær
Standard

Sv: Æsj, kom først til en sykkelulykke i kveld

Opprinnelig lagt inn av Fru Snurp, her.

Eh.... Det første jeg hadde tenkt ved å være førstemann til en slik ulykke var ikke akkurat "æsj", "kvalmt" og "noen tror det var meg"... Forhåpentligvis heller: så forferdelig, hva må jeg gjøre først; stoppe biler, ringe nødtlf, hjelpe de forulykkede... med mindre jeg hadde vært helt i sjokk og gått i bakken selv. Jeg reagerer faktisk på måten du forteller dette, men forhåpentligvis er det kun måten du skriver og opplever dette i etterkant som kommer litt rart ut og er ikke representativt på hvordan du reagerte og agerte ved ulykkesstedet?

Så du synes ikke det er kvalmt å se en mann med åpent ansikt? Tro meg jeg har sett værre og jeg tåler det, men likevel er det æsj, kvalmt, ekkelt og omtrent til å spy av så mye blod og benrester! Jeg stoppet selvsagt bilen min, gikk ut og spurte om dem trengte hjelp. Man kan faktisk miste lappen om man ikke gjør det! Så skulle jeg til å ringe etter hjelp, men en kom meg i forkjøpet. Så spurte jeg en av dem andre som stoppet om dem hadde førstehjelpspakke ol, spurte også om mannen hadde hatt ett illebefinnede og at han på ingen måte skulle reise seg opp. Han hadde stor fart på syklen sin og i følge skadene han hadde var det best at han lå der han lå.
Sikre stedet var unødvendig, da dette skjedde på en sykkel og gangsti med autoværn. Det stimet til med biler og mennesker, jeg stoppet hele trafikken med bilen min (jeg sto ved en rundkjøring som igjen er et knutepunkt for av og på E18). Når jeg så alt var underkontroll, sa jeg ifra at jeg drar videre. Fornøyd Fru Snurp?

Avelonia er ikke aktiv   Svar med sitat