Tråd: Først
Vis enkelt innlegg
Gammel 20-11-06, 21:20   #10
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Først

Hva gjorde du først når du stod opp idag?
Forhåndsvekket Pip, gikk og dusja og vekket Pip igjen.

Hva var det første som ramlet ned i hodet ditt sist?
Husker ikke.

Hva er det første barndomsminnet ditt?
Vet ikke om det er det første, men vi flyttet til besteforeldrene mine da jeg var ca 3 år. Og alle skulle ha meg til å kalle henne for "bestemor", og jeg ville ikke, for det var jo ingen andre som kalte henne for det! (jeg sa navnet hennes i stedet - i lang tid).

Hva er det første du husker av kjærestetiden med den du er sammen med nå/siste forholdet ditt?
Vel, gravid etter bare to mndr skulle vel si sitt.

Hvem fikk ditt første kyss?
Åhgurimalla, det vil jeg helst slippe å huske. Men jeg var godt over seksten år da.

Hvor gammel var du første gang du drakk alkohol?
Like etter at jeg fylte 16. Begynte altså å drikke og røyke lenge før jeg begynte å kysse. Og siden utartet det seg...

Husker du hvordan var første skoledag var?
Nei, for jeg var jo superkjent på skolen, så det har ikke gitt inntrykk. Men husker at jeg som femåring satt under kateteret til mamma en hel engelsktime fordi noen elever hadde spurt om jeg kunne engelsk - og jeg svarte "I love you" (og til tross for det gikk det elleve år til før jeg kysset, altså) - og ble så flau at jeg satte meg under kateteret og ble der timen ut.

-ea- er ikke aktiv