Vis enkelt innlegg
Gammel 16-08-08, 15:16   #1
pippimamma
Bør lage seg en tittel selv

pippimamma sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
pippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Minner fra første skoledag?

Det er skolestart til mandag. Jeg har ikke 1. trinns elev i år, men sitter likevel å prøver å hente frem minner fra første skoledag. Der er det ikke mye å hente gitt.

Det jeg husker er at jeg hadde rød ransel, dobbelt pennal og nye klær. Det var med skrekkblandet fryd jeg gikk inn i skolegården. Spennende, men samtidig litt skremmende.

Jeg fikk den peneste av to mulige frøkener. Så husker jeg at vi satt i klasserommet og det er det. Hva vi gjorde der, om foreldrene var med inn, om vi fikk utdelt skolebøker, spiste niste, hva vi lekte i friminuttet, alt er blankt.

Hva husker dere fra første skoledag? Merkelig at en så stor dag som første skoledag har satt så få spor.

pippimamma er ikke aktiv   Svar med sitat