Tråd: Først
Vis enkelt innlegg
Gammel 20-11-06, 21:39   #18
Jessica
Pauset

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Først

Hva gjorde du først når du stod opp idag? Kledde på meg
Hva var det første som ramlet ned i hodet ditt sist? Sitter med eksamen og tenkte nettopp: Åååå.... motivasjon hvor er du???
Hva er det første barndomsminnet ditt? At jeg satt på sofaen og tok på tissen til hunden vår....det likte den ikke gitt så jeg fikk verandaleppe
Hva er det første du husker av kjærestetiden med den du er sammen med nå/siste forholdet ditt? Vi gikk mange turer sammen da.
Hvem fikk ditt første kyss? Hemmelig, men det klirret i tenner
Hvor gammel var du første gang du drakk alkohol? Jeg var rundt 18-19 år, sent ute i forhold til andre, tror jeg...
Husker du hvordan var første skoledag var? Ja, det var spennende. Mange nye lukter og vi fikk fargestifter. Slike penolstifter i blå eske, firkantede....

Jessica er ikke aktiv