Vis enkelt innlegg
Gammel 17-08-08, 23:06   #75
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Æsj, kom først til en sykkelulykke i kveld

Opprinnelig lagt inn av Pelle, her.

Jeg leste innlegget før det ble endret, og skjønte godt hva som stod mellom linjene. Selvsagt er det mest synd på mannen, men det er ingen spøk havne midt oppi slikt, og det undrer meg litt om folk ikke forstår det.

Jeg regnet kanskje med at det var sånn det var ment, men syntes likevel det var ok å spørre. Det var ikke bare ordene "kvalmt" ol jeg reagerte på men også frykten for at noen skulle tro det var hennes feil osv osv. Men greit nok, det var ikke ment sånn og det var vel egentlig bare å si det. "Det var sleivete formulert". Ingen vits å krangle om egentlig.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat